Monday, February 21, 2011

Work Overloaded.....

Argh.... awal tahun ini mmg stress.... gov baru baru dpt bajet dah kene setelkan perolehan... projek montage dan telemovie sepanjang tahun... bulan 3 montage ibm dan heitech padu... bulan 4 montage cendekiabitara... bulan 5 hingga bulan 6 montage icsecs'11... selepas bulan 6 dah stat dah projek telemovie promosi fakulti aku.... pecah kepala rasanya bila kerja tiada partner yg dtg membantu.... itu baru kerja-kerja side blom lg tugas hakiki....

Sampai pada minggu lepas wife aku bawak balik borang mintak kerja ngan mpk kuantan.... sbb dia bosan tgk aku siang mlm tak kira ari weekend skalipun aku stay di depan pc utk menyiapkan kerja2....

Ntah lah.... rasenyer org mpk yg berebut nak keje masuk ump ada lah.... kalo aku mintak kerja sana guane aku nak teruskan cita2 aku sbg pencen gomen ump.... dan guane aku nak capai target aku untuk buka production house sebelum aku pencen....

Jd utk isteriku... bersabarlah sekarang utk masa depan yg lebih baik di jln yg diredhai Allah s.w.t.... Rezeki ada di mana2... Ne tau kot2 oneday nanti dpt naik jawatan kanan ke... dpt naik jadi pegawai ke... dan ne tau kot2 oneday petronas assign suh wat iklan raya utk diorg ke....

Sesambil wat kerja pd weekend aku sempat lg buat sedikit movie ttg anak aku yg skang dah nak masuk 6 bulan....

No comments:

Post a Comment