Tuesday, November 23, 2010

Anugerah yang tidak ternilai...

Kali ini mmg lama aku cuti sepanjang dgn gov nih... sempena ari raya aji aku amik cuti selama 9 hari direct... slalunya gov xkasi cuti berturut selama 5 ari bekerja... itu pun aku nak ngabiskan cuti replacement leave aku yg xkn carry forward ke tahun hadapan... jadi mmg sesiapa yg klaim overtime ngan cuti dah tentunya mesti menghabiskan cuti lebih2 lagi time cuti raya dan cuti sekolah ujung tahun...

oleh demikian... sepanjang cuti nih aku banyak menghabiskan masa dgn satu2 anak aku bernama RIZQ FAARIS FITRY... pjg namanya... nak wat guane... dah mama nyer yg kasi nama pjg2 sesuai dgn nama mama nyer yg pjg dan papa nyer juge seorg yg pjg...

bila mama gi keje maka dgn ini bermulalah keje2 aku sbg Mr. MAMA.... hahaha.... ok je jaga anak aku nih wat sementara waktu nih... mandikan dier... susu kan dier... dodoi kan dier... ok je... kdg2 dier wat perangai time mama nyer xdek mmg jammed lah aku... kdg2 aku sumbat je puting pastuh sumbat dlm buai... setel mslh... kecualilah kalo time pampers dia dah penuh ke... atau time dia kembung...

anak aku nih org pggl faaris... ramainyer nama faaris masa zaman kelahiran dia nih... faaris lahir pada 22hb 8 2010.. oleh krn itu maka umor faaris sudahlah menjangkau 3 bulan... (baru 3 bulan tuh blom 3 tahun lg).... hahahha... mcm2lah karenah akan akan timbul suatu masa nanti... tapi mmg slalunyer dah jadi kebiasaan bagi ibu dan bapa... krn... anak itu adalah anugerah yang paling tidak ternilai dgn apa2 skalipun kpd kesemua ibu bapa di dlm dunia ini... itupun aku pun pelik knp buang bayi dan knp ada ibu bapa yg membezakan kasih sayang...

Di sini aku attach sedikit pic nye yg baru lepas mandi dan nyusu ketika mama nyer gi keje... 








1 comment: