Sunday, November 14, 2010

Working place aku...

Aku sgt suke dtg kerja... ari2 aku dtg kerja... sbb kat sini xserabut sgt ngan student2 aku yg dtg kaco mintak tunjuk ajar dan lain2 urusan... lg pun blok aku nih dipanggil  blok M.. salah satunyer blok opis dan makmal multimedia fakulti aku yg paling ceruk skali dlm ump nih lebih2 lg sebelah hutan belukar... oleh itu senang dan sgt aman utk aku nak tumpu wat keje2 editing dan wat video sesambil tunggu waktu kelas aku....

dan apa yang penting... wat masa skrg aku dok sensorang je kat sini dan hardware2 dan software2 yg aku diberi pakai ialah Apple Mac.... aku suka pakai iMac krn masa kerja2 multimedia aku boleh dipendekkan sehingga 2 atau 3 kali ganda berbanding pc punya sistem... utk pengetahuan juge kat opis aku nih xdek pc... jd sebagai designer dan terlibat dlm multimedia production dah tentu lebih suke pakai Apple...

senang je bila org tanya knp pakai Apple.... NO VIRUSES!!! selebihnye baca kat website http://www.apple.com


ini ruang meja kerja aku...


ni ruang opis aku... aku duduk srg2 walaupun table ada 3...


luaran makmal/opis aku belakang tuh hutan amazon... hehehe






ini lab yg aku guna utk kelas aku




~AKU SUKA PAKAI APPLE TETAPI AKU XSUKA MAKAN APPLE~





2 comments:

  1. hensem blok M..encik, 450D fakulti nak jual tak? hehehehehe...

    ReplyDelete
  2. bleh2... nanti nak lupus nanti bleh booking... tp tak tau la 10 tahun lg ker... 20 tahun lg ker... hahahaha!

    ReplyDelete