Sunday, November 14, 2010

First time...

Sudah sekian lama aku melihat org ber"blogger" dan juga sudah sekian lama aku terlibat dlm dunia ict nih... For a first time... finally... aku registerlah jugak blogspot nih kerana desakan-desakan pihak tertentu... hahaha.....

sbb ape... sbb aku malas nak divide kan masa aku untuk berblogger sedangkan kerja2 aku sendiri pun belambak kat opis mahupun dirumah... tp facebook tuh ada la... org kate xdek facebook maka xpenahlah dia ber internet... hahahah...

Jadi kepada aku yang tidak suka menulis sgt.... jadi blog ini tidak akan jadi catatan kehidupan or whatever... kalo ada pun aku cut copy paste jek... maybe akan jadi pengganti fotopages aku semasa menjadi photographer dan bahan2 multimedia... link fotopages lama aku ----> http://cailinux.fotopages.com

No comments:

Post a Comment